Starcraft
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Men
 
Linkek
 
LInkin Park
 
Linkin Park Biogrfia
 
Starcraft Trkk

ltalban a legtb ,,drga'' vagy nagy egysg gyrtskor mindig az jr a fejnkben hogy milessz hogyha mire elkszl mr ks satbi:. m az ilyen vagy ehez hasonl eggysgeknek mint pldul a Battlecrouser. Specilis pitkezsi folyamatott kel vghez vinni. ltalban Carriert s BC-t a szigetes gymond ,,szlts'' plykon szoktuk gyrtani,de mr elrre megkel fontolnunk hogy tnyleg drga egysgekre kltyk el e- a kristjt s gzt.

 

me egy folyamat Battlecrusierhez:

1. 50 M-bl 1 SCV

2. 10-ig megse lj,utna egy Refinery s amikor mr majdnem kszen van egy Supply depot

3. Legyen 11 SCV a mineralnl, 3 a gznl

4. pics egy Barrakot

5. Fogjl be egy SCV-t pitsre s fojamatosan pitsl megls nlkl suppli depkat!!!!!!!!!!!!!+

6 pits 4 Bunker krbe a bzison s azokat fltlteni marineokal (Ez lessz a alap vdelem !!!!)

7 .Facority s egy Engineryng bay 4 Starport,control towerrel s egy armory

9. Gyrts le 6 Wrhait(lidrc)ot

10. Ha mr van 9-10 Supply depot aba hagyhatod az pitst igy ha mr van jtkvgig lerendeztk a depo ptst.

11. Mivel lltalban ilyenkor mr szinte nincs is kristly nlad,ezrt keresl a kzelben egy levhelyet.A levhely vdelme a 6 Wraith-lesz.

12. Fejleszd a lgi-cucokats pitsl kb:.10-12 Missile Turretet krbe a szigeten minden hol. (ez lessz a msodik vdelmi vonal!!!!!!!!!!!!!!!!!!4)

12. a Wrhaitnek kel lcz berendezs.

13. ha kornjn rakjuk tzdenevreket a bunkerbe is ne felejcsk el elket hasznlni.

14. pts egy Scinice facility-t s ha ksz rgtn egy Psychotic lab-ot s fejleszd k a Yamato gun-t.

15. ptsl Battlecruisereket meg ne... llj 10-ig!

16. Keressl mg egyszerre 2 lelhelyet s ptsl mg 6 Waritht

17. Ha megvan a 10 Battlecruiser s a 6-12 Wraith akkor tmads!

18. Nyernk!!!

 

 
Zene
 
Terran taktikk

Nhny dolog a fajrl

Nagy elnye ennek a npnek, hogy rendkvl mobil (brmit brhov pthet, reptethet) valamint a jtk elejn nem tlsgosan anyagignyesek a unitjai. Minden egysg gygythat, javthat, helyrellthat (parazita pl.). J a kezdeti vdelme (tank, bunker), s mind levegben, mind talajon rendelkezik tvolsgi fegyverrel (tank, BC-yamato, atom). Nagyon j a feldertsk, a comsat-al brhov "benzhetnk", figyelhetnk szinte folyamatosan. A comsat miatt nem nagyon kell a gyors tmadsoknl detektort "cipelni", elg nhny villants.

Sajnos htrnyok is vannak, szp szmmal. Legfbb htrny, az automata fldi vdelem hinya. Ez bizony gyakran megmutatkozik a supply-hinyban. Egyszeren nehzkes folyton megtlteni a bunkereket az expanziknl. 4-5 expanzinl mr gondban lehetnk a tmad s a vdsereg sszelltsnl. Htrny mg a szllts is a terrannl. Szerintem az vk a leggyengbb szllthaj. Lass, drga, (gzignyes). A zergeknl ugye ha egyszer kifejlesztettk a transport-ot, akkor szmllatlanul ll rendelkezsre az over (gyis kell belle egy csom, mint supply), a protossok shuttle-ja meg egyltaln nem kerl gzba (ami a jtk elejn bizony igencsak szmt) s rettent gyors, ha kifejlesztettk.
Mindezeket persze lehet kompenzlni, ha jl jtszunk.

Mikor rdemes terrant vlasztani?

Azt hiszem a legtbbnk ezzel a fajjal kezdett jtszani... gyhogy szp emlkek fzdnek hozzjuk.. :) A lnyeg, szinte minden terepen lehet velk nyomulni a megfelel stratgikkal.

Az igazn j plya szmukra (szerintem) az ersen tagolt (szikls, kanyonos, szigetes) terep, ahol barikdozssal, bunkerekkel, jl elhelyezett tankokkal, aknkkal lassan s szvsan lehet terjeszkedni, tmadni s ellenllni a rohamoknak. Ez pl. a Tribes (s a hozz hasonl) plyn mutatkozik meg. n itt mindig gy jtszom (fleg ha sokan csatzunk free for all-ban) hogy felreptetem az pleteket a fennsikokra (msodik cc-t, factoryt, stb.) s gy mr akkor vdve vagyok, ill tmadhatok tankokkal fentrl, mikor mg nincs is az ellennek szlltja. Szval mindig hasznljuk ki a terep adottsgait a terranokkal! A brhova felhzhat olcs bunkerek, siege tankok, turretek nagyon jl szolglnak az ilyen terepen mind vdekezsnl, mind tmadsnl.

Szigetes plyn szerny vlemnyem szerint trekedjnk a BC-k minl elbbi ptsre! A BC-k a Vesselek defensive mtrixval s megfelel ksrettel (wraith, valkyrie) nagyon jl hasznlhatk, st, ms egysgekkel nem is nagyon tudunk mit kezdeni egy befotonozott, be spore colony-zott ellensges szigetekkel. Az ilyen plyn kihasznlhatjuk, hogy otthoni (s korai terjeszkedsnl) lgvdelemre a terranoknak van a legjobb mobil s nagy hattv egysge, a gliath. Ami nem is tl drga, radsul a kisebb drop-ok ellen is j a fldi fegyvervel. gy prbljunk meg expelni, aztn a mr emltett BC-pts. Nagyon hatsos vdelem a goliathok s a loockdown-ol ghostok keverke, persze a protossok ellen.

Nagy sksgokon mr nehezebb a helyzet, mert a zerg tmeges rohamok, ill. a protoss zealot hordk ellen mr nem knny vdekezni, ha mindenfell jhetnek. Itt jjjn nhny tipp, trkk:

Supply -kordon

Sokan ismerik az "pletet a tmadk s a bunker kz" mdszert, ennek legclszerbb vltozata ha supplyt hasznlunk "fal"-nak. Az gyis kell, meg az a legolcsbb plet. Ilyenkor mr az els supply-nl is gondolkodjunk, hogy hova is rdemes lerakni. A tbbit meg megfelelen, hogy vdfalat ptsnk ki. Remek hidaknl, szorosoknl lerakni ket mgjk meg bunkert.

l kordon

Kisebb helyeken, szorosokban, ahov nem fr el supply ott kivlan alkalmazhatjuk a fenti "kordon" taktikt a medic-ekkel. Belltunk egy hdra kt dokinnit hold positionnal, mgjk szorosan ugyancsak hold-dal marinokat, esetleg htrbb tankokat. A zerglingek s a zealotok rlt mdon prblnak ilyenkor a dokik mgl bszen lvldz marine-okra rohanni, azonban a medicek miatt nagyon nehezen frnek hozzjuk. Radsul a medicek mg hold positionban is gygytanak, akr egymst, akr a mgttk lv katonkat. A medic nem l, gy alapon nem tmadjk ket az ellensges unitok (fleg, hogy ms tzel mglk) valamint kztudott, hogy a doki messzebb is "lt" gy a tankok tzereje is jobban rvnyesl. Nagyon j kis vdekezsi trkk... :) Mindez sksgon val tmadsnl is alkalmazhat, ilyenkor a "dokisereget" kell a marinok eltt tartani.

Bunker trkkk

Fontos, hogy a bunker legnagyobb elnye: nem tudni ki(k) lakik(nak) benne...? :)) Elg egy j helyre lerakott bunker, s max egy katona bele, s az ellen mr megfontolja, nekikldje e zerglingjeit, zealotjait. Pedig simn legzoln. Mindez neknk id, id, id... Nha mg egy res bunker is ijeszt... :)

A jtk elejn, amikor a bunkereknek nagy a szerepk, s bizony nehz megtlteni ket, sokszor j taktika, ha egy exp-hez kt bunkert ptnk, s csak az egyiket tltjk meg. Ha ltjk, hogy a tmadk msik oldalon jnnek, zsupsz! tcuccoljuk a csapatot a megfelel bunkiba... Ez protoss korai tmadsnl mxik a legjobban, a mg nem felgyorstott zealotoknak remnyk sincs, hogy elkapjk az egyik b-bl a msikba iszkol katoninkat. n pl. protoss ellen a melsok kz csak egy res bunkert teszek (kell kvl a vder) s csak akkor spuriznak bele a katonim, ha ltom, hogy direkt azokra megy a sereg. 4 katona s kt bunker, az mr szinte kt teli bunkerrel felr... s mondanom sem kell a jtk elejn mindez mennyire szmt...

Komolyabb csatkban a terran vdelmi vonal el nhny "mterre" rdemes felhzni egy-kt bunkert, bele egy db. marine-t tenni. Korn jelzik a tmadst, megfogjk a defilereket, queen-eket, templarokat (legalbbis nem engedik knnyen kzeljnni) s nem utolssorban a siege tankok lvik mr az "elretolt" bunkert tmadkat. s legfeljebb leszedik ket... a f vdelmi vonalunk tovbb brja.

Ghostok "okos" hasznlata

Nagyon bosszant tud lenni (sokan a megmondhati...) amikor protoss tmadsra kszlvn, ghostokat tesznk a vdelmi vonalba, aztn amikor jn a roham, a proti egysgekre bszen lvldz ghostjainkat szpen leszedik a carrierek, scoutok, stb.

Ilyenkor, a ghostokat rendezzk prokba, s "csatoljuk" egymshoz ket (jobb gombbal, ahogy konvojt is csinlunk). Ekkor a unitok ll helyzetben is "move" AI -vel viselkednek, azaz, amg nem nyomunk nekik stop-ot, nem lnek semmire, gy alapbl a tmadk sem vesznek rluk tudomst, mg van mst is lni. gy mi akkor "hasznlhatjuk" a loockdown-t amikor kell, s nem kezdenek idita nll akcikba a ghostok felejthet sebzs alap fegyverzetkkel...

Akna - mka

Eleinte kevesen, most mr viszont egyre tbben hasznljk a terranok eme nagyon trkks (s olcs!) kis szerkezett. rdemes nhny dolgot azonban szben tartani. Legfontosabb, az akna j s krltekint elhelyezse!

Ktfle mdon hasznlhatjuk:

- feldertsre, lopakod templarok, defilerek ellen, svnymezkhz
- vdelemre, rombolsra

Az els esetben mindig a f tvonalakra, hidakra tjrkba helyezzk el a kis gyilkosokat. 
A msodik esetben ppen ellenkezleg jrjunk el. Hogy mirt? Az els mdon lerakott mine-ok tl hamar "aktivldnak" s gy nem hatsosak. Ha azt akarjuk, hogy igazn romboljanak, kicsit gondolkodnunk, terveznnk kell. Kpzeljnk el, egy hdon tkel protoss zealot-dragon, vagy zerg hidra sereget. Mikor odarnek a hdhoz, az elsk tindulnak rajta, a tbbiek (mivel nem frnek el) sszegylnek a hd feljrjn... Namost ilyenkor ppen ezrt ne magra a hdra tegyk az aknt, mert ugye gy csak az elsket gyilkolja le. Kicsit a hd lbtl tvolabb rakjuk le, arra az oldalra, ahonnan az ellen jn, hogy akkor induljon gyilkolni, mikor az emltett sereg gylekezik "toporog" az tkelsre vrva. Ekkor ugyanis a spider mine csak az egyik (mr a sokadik) "toporg" egysgre indul be, s valsznleg a sereg kzepn robban. Prbljtok ki, megri! :) Vdekezsnl ugyangy, ne a f tmadsi tba rakjuk le, hanem oda rdemes, ahol mg nem "indul" be egy db. zerglingre. Itt is (tmadsnl) megfigyelhet, hogy az egysgeket igazn akkor puszttja az akna, amikor mr javban harcolnak, srn llnak. Mindezt figyelembe vve, nagyon hasznosan mkdhetnek gyilkos aknink a jtkban.

Ez csak pr tipp volt, remlem hasznosak lesznek.

 
LInkin Park
 
ra
 
chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szmll
Induls: 2005-07-02
 
Mi a kedvenc fajod??
Mi a kedvenc fajod??

Protoss
Zerg
Terran
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Hydralisk Vs Zealot
 
Sorozatok
Mi a kedvenc sorozatod??

PrisonBreak
South Park
John Doe
CSI Miami Helysznelk
Odat
Hsk
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Tagsg

De_Gotter

De_Buday.Z

 

 
Starcraft taktikk
 
Resident evil remake
 
Resident evil 3
 
Resident evil 4
 

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.